Word jij enthousiast van technologie en telecom en hou je van een uitdaging in een snelgroeiende, digitale wereld? ACS maakt technologie eenvoudig en toegankelijk voor iedereen. We zijn op zoek naar gemotiveerde commercieel adviseurs voor onze filialen in Heist-op-den-Berg, Aarschot en Boortmeerbeek die ons team willen versterken en meeschrijven aan ons succesverhaal.
Vacature
Commercieel Adviseur bij ACS Telenet & Base Center in Heist-op-den-Berg, Aarschot en Boortmeerbeek
Wil jij deel uitmaken van een spannend avontuur in de snelgroeiende wereld van technologie en telecom? Bij ACS maken we technologie eenvoudig en zijn we op zoek naar gepassioneerde individuen om ons team in Heist-op-den-Berg, Aarschot en Boortmeerbeek te versterken.
Als Commercieel Adviseur bij ACS speel je een cruciale rol in het voldoen aan de behoeften van onze klanten en draag je bij aan ons groeiende succesverhaal.
Waarom kiezen voor ACS?
Groei en ontwikkeling
Je krijgt de kans om te groeien in jouw functie en om door te groeien naar functies zoals store manager, hersteller, of sales manager. We investeren in opleidingen en je wordt begeleid door een mentor om jouw carrière te ondersteunen.
Goede werk-privébalans
Met vaste sluitingsdagen op zondag en maandag, en openingsuren tot 17:00 op zaterdag, bieden we werktijden die ruimte geven voor jouw privéleven.
Een werkplek op maat
Met een inclusieve en duurzame werkcultuur, krijg je een loonpakket op maat, bijvoorbeeld met opties zoals een fietslease of gsm-abonnement.
Extra beloningen
Naast een competitief loon kun je via bonussen extra verdienen door het behalen van vooropgestelde salesdoelen.
Waardering en samenwerking
Succes vier je niet alleen. Bij ACS nemen we de tijd om onze gezamenlijke successen te vieren, zowel tijdens het werk als daarbuiten.
Wat ga je doen?
Adviseren en verkopen: Jij bent de expert die klanten overtuigt om de juiste gsm-toestellen, gsm-abonnementen, accessoires, verzekeringen en telecomdiensten te kiezen.
Meerwaarde creëren: Door persoonlijk advies en extra diensten zorg je dat klanten het maximale halen uit hun aankoop.
Blijven leren: Bij ACS leer je continu via interne en externe opleidingen, zodat je jezelf blijft ontwikkelen.
Wat zoeken we in jou?
Klantgerichtheid
Je helpt klanten met enthousiasme en bent gericht op resultaat.
Technische affiniteit: Basiskennis van iOS en Android is een pluspunt.
Communicatieve vaardigheden: Je communiceert vlot en overtuigend in het Nederlands.
Beschikbaarheid: Werken op zaterdag is voor jou geen probleem.
Wat hebben wij jou nog meer te bieden?
Werkzekerheid: Een vast contract dat een stevige basis biedt voor jouw toekomst.
Inclusieve werksfeer: Bij ACS mag je volledig jezelf zijn. Waardering en respect staan centraal.
Flexibiliteit: We ontdekken samen jouw talenten en bouwen een carrièrepad dat bij jou past.
Een competitieve vergoeding met extralegale voordelen (maaltijdcheques, onkostenvergoedingen, abonnementen, smartphone, laptop, enz.) die bespreekbaar zijn na een inwerkperiode van minimaal 6 maanden of gelijkwaardige ervaring.
Vakantie: Een deel van je vakantiedagen plannen we collectief in, de rest bepaal je in overleg.
Klaar om aan de slag te gaan?
Stuur je CV of een persoonlijke videoboodschap naar sollicitatie@acs-online.be of breng jouw CV binnen in één van onze winkels.
Bij ACS bouwen we samen aan jouw succes. Word deel van een inspirerende werkomgeving waar werkgeluk, groei en technologie samenkomen!
Bij ACS geloven we in jouw potentieel en helpen we je om te groeien in een boeiende en snel evoluerende sector. Kom en maak de toekomst van technologie en telecom mogelijk!
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.